HTML

Így színes a világ

Kreatív emberek, akik egy kicsit más szemszögből nézik az életet. Ötletelők, akik új megvilágításba helyezik a hétköznapi tevékenységeket. Emberek, akik úgy segítenek, hogy közben maguk is jól érzik magukat, úgy szórakoznak, hogy közben másoknak is hasznára válnak. Vagy egyszerűen csak van egy újszerű gondolatuk. A világ tele van jó pofa dolgokkal. Én meg szemezgetek belőle.

Friss topikok

Linkblog

2012.01.11. 17:40 H. Orsi

Boldog mindennapot!

Címkék: képeslap kreativitás boldog mindennapot lestyán nap

Igen, tudom, a hagyománytisztelő és szorgalmas emberek a hétvégén már leszedték a karácsonyfát, és eltették a karácsonyi díszeket is. Elbúcsúztunk a karácsonyi hangulattól, egy időre elfelejtjük a decemberi nagy rohanást, vásárlási lázat, kampányszeretetet is.
Sokszor hallottam, olvastam decemberben, hogy miért alkalomhoz kötötten - karácsonykor, Valentin-napon, Anyák napján - mutatjuk ki túláradó módon a szeretetünket. Miért nem áramoltatjuk egész évben azok felé, akik megérdemlik.
Mivel én sem vagyok a szeretet kampányszerű kimutatásának híve, már több tíz évvel ezelőtt létrehoztuk barátnőmmel a Lestyán-napot. Lestyánról azt kell tudni, hogy mindig ünnepelhető, valahányszor szeretnénk meglepni valakit egy kis aprósággal :- ) (Hogy miért pont Lestyán-nap, annak hosszú története van, melyben fontos szerepet játszik egy hátizsákos kirándulás a bolgár hegyekben és az akkor még meg sem született Vilmos herceg is. De ez a mostani eszmefuttatásom szempontjából nem lényeges.)
Lestyán-nap mellé pedig kitaláltam egy új köszöntést is. Boldog mindennapot!
És hogy ne csak elmélet maradjon mindez, gyorsan alkottam is két képeslapot, amivel már el is küldtem aktuális jó kívánságaimat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr13537491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása